Általános szerződési feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok és tárhelyszolgáltató ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók, kellékszavatosság
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató, panaszkezelési lehetőségek
  • Békéltető testülethez fordulás lehetősége
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok:

Dr. Jenes Ágnes

Székhely: 4251 Hajdúsámson-Martinka, Török u. 38. (Hungary)
Adószám: 91519751-1-29

Statisztikai számjel: 91519751-4791-231-09

Email: agnes@nesnes.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (20) 562 0014

A weboldalon értékesített nesnes márkanéven megtalálható termékek gyártója:
Cégnév: Dr. Jenes Ágnes – Egyéni Vállalkozó
Székhely:4251 Hajdúsámson-Martinka, Török u. 38.
Adószám: 91519751-1-29

Statisztikai számjel: 91519751-4791-231-09

Tárhely szolgáltató adatai:

Az adatfeldolgozó megnevezése: Webnode AG

Az adatfeldolgozó levelezési címe: Badenerstrasse 47, 8004 Zurich
Switzerland

Az adatfeldolgozó e-mail címe: webnode@webnode.com

Vásárló tudomásul veszi, hogy Dr. Jenes Ágnes (4251 Hajdúsámson-Martinka, Török u. 38, Hungary) adatkezelő által a [nesnes.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a Global Payments, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Global Payments Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.globalpayments.com/hu-hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, üzletek

A webáruházban kézműves ékszerek és kiegészítők vásárolhatók meg.
A megjelenített termékek megrendelhetőek online, házhoz szállítással.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
• fülbevalók
• karkötők
• nyakékek
• övek
• táskadíszek
• hajdíszek
• kiegészítők

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Rendelési információk

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.nesnes.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: nesnes.hu Online Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A nesnes.hu Online Webshopban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza.

1.2. A nesnes.hu Online Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A nesnes.hu Online Webshop szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A regisztrációval az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre elektronikus levélben van lehetőség az "üzemeltetői adatok" alatt rögzített elérhetőségen (agnes@nesnes.hu). A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.

Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.

1.6. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre.

1.7. Tájékoztatás a szerződés formájáról

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja, a teljesítést követően a szerződéshez kapcsolódó adatokat nem tárolja, de a tranzakciókról természetesen számlát állít ki. Javaslom, hogy a vásárlást igazoló adatokat Ön őrizze meg a későbbi esetleges igényérvényesítése céljából.

A Szerződésre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  2. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  3. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

107/2017. (IV. 28.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet módosításáról

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00 – 16:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Automatikus visszajelzés érkezik a rendelés után 48 órán belül.
Általános teljesítési határidő, illetve kiszállítási határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül, ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben informálja a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést törlöm.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Fenntartom a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

  1. Ha a webes felületen keresztül szeretne vásárolni, és utánvéttel, banki utalással, bankkártyával, vagy Paypal számlájáról online szeretne fizetni.
  2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. (Kattintson a termék képére, vagy elnevezésére, és a megjelenő termék adatlapon kattintson a "Kosárba" gombra.)
  3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, kattintson a megvásárolni kívánt termék képére vagy elnevezésére, és kattintson a "Kosárba" gombra. Ezt minden további terméknél megteheti. A termék adatlapon lévő, jobbra és balra mutató nyilakkal is navigálhat a termékek között.
    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.
    A Kosár tartalmát a webáruház fejléce fölött jobb oldalon található "Kosár" elnevezésű gombra kattintva érheti el.
    A Törlés oszlop alatt található, a kosárba helyezett termékekhez tartozó X-re kattintva törölheti a nem kívánt terméket a kosárból. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  4. A "MEGVÁSÁROLOM" gomb megnyomásával a vásárló átkerül a
  5. Paypal felületére, bankkártyás fizetés esetén a
  6. Paylike felületre,
  7. utánvét választása esetén ez összesítést tartalmazó felületre,
  8. banki utalás esetén a banki adatokat tartalmazó felületre.

A megvásárolom gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik az Eladó felé.

a, A Paypal rendszeren keresztül kétféle módon is lehetőség van a fizetésre:
Dombornyomott bankkártyával:
– Ebben az esetben Kattintson a középen elhelyezkedő, "Pay with my credit or debit card" elnevezésű linkre, majd adja kártyája, ill. személyes adatait (ország, bankkártya száma, kártya típusa, lejárati idő, A bankkártya CVC kódja, keresztnév, vezetéknév, cím, város, megye, irányítószám, telefonszám, e-mail cím)*
– Az adatok megadását követően a "Review and continue" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
– E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
– A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

* Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

PayPal azonosítójával:
– Ebben az esetben adja meg Paypal fiókjához tartozó email címét és jelszavát, és lépjen be fiókjába. Fizesse ki rendelését.
– E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
– A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
Dr. Jenes Ágnes paypal azonosítója:
ajenes@gmail.com

b, A Paylike rendszeren keresztül bankkártya adataival tud fizetni a név, bankkártya szám, lejárat és CVC kód megadásával. A CVC kód a kártya hátoldalán található.

c, Banki utalás esetén a következő adatokkal tud bankján keresztül utalni:

Dr. Jenes Ágnes:

  • BANK: MBH Bank Nyrt.
  • SZÁMLASZÁM: 10103434-72823500-01003001
  • IBAN: HU42101034347282350001003001
  • BIC: BUDAHUHB
  • Közlemény: a rendelés sorszáma

d, Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

  1. Ha a megrendelését e-mailben szeretné elküldeni, és utánvéttel fizetni.
  2. E-mailben írjon listát a megvásárolni kívánt termékeknek a weblapon feltüntetett elnevezésével megegyezően, a termékből vásárolni kívánt mennyiség feltüntetésével.

Tehát az e-mailben feltétlenül szerepeljen: *
• A termék pontos elnevezése (ahogyan a webáruházban fel van tüntetve)
• Termékenként a vásárolni kívánt mennyiség
• Az Ön neve (Vezetéknév, Keresztnév)
• A szállítási címe (ahol át szeretné venni a rendelt termékeket)
• Pontos telefonszáma
• e-mail címe

* Fontos! Kérjük, fordítson kiemelt figyelmet telefonszáma és az e-mail címének pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.

  1. Megrendelését az alábbi címre küldje el: agnes@nesnes.hu
  2. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. *
  3. A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! *
  4. Az e-mail elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik a rendelés értékének megfelelően.

* Fontos! Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

1. Online fizetés esetén (Paypal, dombornyomott kártya, banki utalás)

A fizetés már megtörtént, mely az összes felmerülő költséget tartalmazta (rendelés összege, szállítás költsége)

2. Utánvéttel történő fizetés esetén

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát e-mailben kapja.

Sérült csomag esetén kérje a futártól a kárjegyzőkönyv kitöltését. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Vásárló választása szerint a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Magyar Posta Zrt. teljesíti.

Általános teljesítési határidő, illetve kiszállítási határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül (Magyarország területén belül), ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben informálja a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést töröljük. Külföldi (Magyarországon kívüli) cím megadása esetén a kézbesítési idő, földrajzi zónáktól függően a megrendeléstől számítva 7-14 munkanap is lehet. Ennek mértékéről a megrendelőt elektronikus úton értesítjük.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A GLS házhozszállítás díja Magyarországon: 2790 HUF

A GLS csomagautomatába szállítása díja: 1590 HUF

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Székhely, telephely, központi vevőszolgálat:

H-2351 Alsónémedi

GLS Európa u. 2.

a továbbiakban röviden: GLS Hungary

Elérhetőségei:

A Vevőszolgálat elérhető:

a 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonon

az info@gls-hungary.com, vigyekel@gls-hungary.com, megrendeles@gls-hungary.com e-mail címeken.

A csomagok kézbesítési információja (státusza) a csomagfelvételt követő munkanaptól kezdődően a www.gls-group.eu honlapon a csomagkeresési menüben a csomagszám alapján lehívható.

GLS Hungary a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik.

A 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonszámon a címzettek részére csomagszám alapján ad felvilágosítást a csomagokról.

Az MPL házhozszállítás díja: 2990 HUF

Az MPL csomagautomatába szállítás díja: 1490 HUF

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Postacíme: Budapest 1540

Cégjegyzékszám: 01-10-042463

Adószám: 10901232-4-44

Csoportazonosító szám: 17784083-5-44

A posta.hu ingyenes nyomkövetés funkcióján keresztül csomagküldeménye aktuális helyzetéről, valamint életútjáról tájékozódhat.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Utánvéttel történő fizetés (e-mail-es rendelés) esetén:
kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia és szavatosság

A nesnes termékek kizárólagos gyártója Dr. Jenes Ágnes EV.
A www.nesnes.hu oldalon történő online vásárlásokért, illetve a termékekkel kapcsolatos összes reklamációért, panaszkezelésért, szavatosságért a Dr. Jenes Ágnes EV. felel.

Amennyiben a megrendelt termék hibásan kerül kiszállításra, vegye fel velem a kapcsolatot és cserélem (agnes@nesnes.hu).
Amennyiben a megrendelt termék használat közben a ragasztás és/vagy az összeállítás hiányosságából fakadóan elszakad, szétesik, akkor a terméket javítom vagy cserélem (agnes@nesnes.hu).
Nem vállalom a felelősséget a helytelen termékkezelésből (mosás, ázás, extrém mechanikai hatás vagy hőhatás) adódó hibákért.
Ilyen esetben vegye fel velem a kapcsolatot és egyedileg kezeljük a problémát.
Termék meghibásodása esetén az agnes@nesnes.hu e-mail címen kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet vásárló a kellékszavatossági jogával?
A vásárló webshopot üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?
A vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti vásárló kellékszavatossági igényét?
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Vásárló a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a vásárló termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A forgalmazó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek (lásd bőr termékek esetén vízbe kerülés, mosás, szauna használat, stb.).

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Elállás joga

  1. Az Ügyfél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén:

Dr. Jenes Ágnes

e-mail: agnes@nesnes.hu

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, illetve a termék visszaérkezését követően a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

  1. Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdése szerint az alábbi esetekben:
    a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;
  3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. lezárt csomagolású hang -, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvételem tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű – kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetésére csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással, postai csekken kerülhet sor. Ügyfélszolgálati Irodánkon személyes ügyintézésre akkor van lehetőség, ha az Ügyfél vagy az Ügyfél által meghatalmazott személy hozza vissza a terméket.

A Szolgáltató igényt tarthat azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére. A visszatérítést a Szolgáltató lakcímre küldéssel, vagy bankszámlára utalással tudja teljesíteni, így kérjük, hogy lehetőség szerint elállás esetén az elállási nyilatkozat mindenképpen tartalmazza a felhasználó lakcímét, vagy bankszámlaszámát, amin a visszatérítést fogadni tudja. A szükséges adatok hiányában a pénz visszatérítése hosszabb időt vehet igénybe.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban:

Dr. Jenes Ágnes

agnes@nesnes.hu

06205620014

4251 Hajdúsámson-Martinka, Török u. 38.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül csomagküldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton (csomagként), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a címemre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat Eladónak nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag Eladóhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a nesnes webáruház (Dr. Jenes Ágnes) a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

Egyedi megrendelések:

Kérjük gondolja át egyedi megrendelésének leadását!

Amennyiben egy termék egyedi színben vagy méretben készül kifejezetten a vásárló kérés alapján, előtte írásban egyeztetett paraméterekkel és árral, úgy az nesnes alapkollekciónknak nem része, így gyártáson kívül egyedileg készül, kifejezetten a vásárló kérései alapján.

Ha az fogyasztó által megálmodott, kitalált termék mégsem tetszik (és emiatt eláll), akkor Eladó a vételár 50%-át utalja vissza.

Elállási nyilatkozatminta:

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Fogyasztói panaszügyintézéssel kapcsolatos információk

  1. Tájékoztatom Tisztelt Fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat, hogy panaszaikat az agnes@nesnes.hu e-mail címen elektronikusan kezelem.
  2. Tájékoztatom, hogy a panaszok kezelése szinte minden esetben egyedi kivizsgálást igényel. Az azonnal nem kivizsgálható és orvosolható szóbeli panaszokról azok beérkezését követően haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átad a fogyasztónak, telefonon vagy egyéb úton közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal együtt megküld a fogyasztó részére. Az azonnal nem orvosolható szóbeli panaszokra, illetve az írásbeli panaszokra vonatkozó érdemi válaszunkat legkésőbb a panasz beérkezését követő 30 napon belül írásban küldjük meg a fogyasztó részére.
  3. Tájékoztatom, hogy panasz elutasítása esetén, valamint a termék minőségével, biztonságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyekben a vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatnak! A békéltető testület eljárásáról részletesen a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. rendelkezik.
  4. Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségeit a következő pontban találja. Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltetőtestület elérhetőségeiről a fogyasztót válaszlevelünkben külön, részletesen is tájékoztatom.
  5. Tájékoztatom a Tisztelt Fogyasztókat, hogy Eladó fogyasztói jogvita esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
  6. E-mail cím: agnes@nesnes.hu

Békéltető testülethez fordulás lehetősége:

Tájékoztatom Önöket, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését!

Az egyes békéltető testületek elérhetőségei az alábbiak:

  • Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefon: 06-76-501-500 Fax: 06-76-501-53
  • Levelezési cím: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 6001 Kecskemét Pf. 228.
  • e-mail: mariann.matyus@bkmkik.hu
  • Honlap: bacsbekeltetes.hu
  • Baranya megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
  • Telefon: +36-72/507-154, fax: +36-72/507-152, 20/283-3422
  • e-mail: bekelteto@pbkik.hu
  • Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület Elérhetőségek
  • Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefon: 06-66-324-976 Fax: 06-66-324-976
  • Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefon: 06-46-501-091, 501-870 Fax: 06-46-501-099
  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefon: 06-1-488-2131 Fax: 06-1-488-2186
  • e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefon: 06-62-554-250/118 Fax: 06-62-426-149
  • e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
  • Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefon: 06-22/510-310; 22-510-323 Fax: 06-22-510-312
  • e-mail: fmkik@fmkik.hu; mariann.jakab@fmkik.hu
  • Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefon: 06-96-520-217 Fax: 06-96-520-218
  • e-mail: bekelteto@gymskik.hu
  • Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
  • Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720
  • e-mail: bekelteto@hbkik.hu
  • Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Telefon: 06-36-429-612/122 Fax: 06-36-323-615
  • e-mail: eniko.kovacs@hkik.hu
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305-306. szoba.
  • e-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
  • telefon: 20/373-2570
  • Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefon: 06-34-513-027 Fax: 06-34-316-259
  • e-mail: kemkik@kemkik.hu
  • Honlap: https://kem-bekeltetes.webnode.hu
  • Nógrád megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
  • Telefon: 06-32-520-860 Fax: 06-32-520-862
  • e-mail: nkik@nkik.hu
  • Honlap: nkik.hu
  • Pest megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
  • Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
  • Telefon: 06-1-269-0703 Fax: 06-1-269-0703
  • Somogy megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
  • Telefon: 06-82-501-000 06-82-501-000 Fax: 06-82-501-046
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefon: 06-42-311-544 Fax: 06-42-311-750
  • e-mail: bekelteto@szabkam.hu
  • Tolna megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefon: 06-74-411-661 Fax: 06-74-411-456
  • e-mail: kamara@tmkik.hu
  • Veszprém megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
  • Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111 Fax: 06-88-412-150
  • e-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
  • Zala megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
  • Telefon: 06-92-550-513 Fax: 06-92-550-525
  • e-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségei az alábbi linken is elérhető: békéltetőtestületek

Tájékoztatom Tisztelt Fogyasztóimat, hogy AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETÉBEN foglaltaknak megfelelően online adásvételi, illetve online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő fogyasztói jogvita esetén a jogvita rendezésére igénybe vehetik az online vitarendezési platformot, mely elérhető az alábbi linkeken:


Online Vitarendezési Platform

Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltetőtestület elérhetőségeiről a fogyasztót válaszlevelünkben külön, részletesen is tájékoztatom.

  • Fogyasztói jogvitának minősül: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között külön megkötésre kerülő adásvételi vagy szolgáltatási szerződés hiányában a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy
  • Fogyasztónak minősül: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.